Franq Productions is ingeschreven bij de KvK te Zwolle (KvK-nr 64952053).

Voor onze coachingstrajecten hanteren we de volgende voorwaarden:

Lees deze voorwaarden rustig door, zodat je weet waar je met ons aan toe bent. Is er iets niet duidelijk, vraag het dan gerust.

De overeenkomst

Voor de start van een een coachingstraject spreken we samen af wat er wel en wat er niet onder de opdracht valt. Ook bespreken we duidelijk wat het tarief van onze begeleiding is. Deze afspraken leggen we schriftelijk vast, zodat er geen misverstand over kan bestaan.

Factuur en betaling

We spreken ook af wanneer je de factuur kunt verwachten. Je hebt twee weken om die factuur betalen.

Afspraken nakomen

We beloven je dat wij er van onze kant alles aan zullen doen om de afspraken na te komen. Mocht dat om wat voor reden dan ook niet lukken, dan laten we je dat weten. In een dergelijk geval zullen we onze uiterste best doen om tot een goede oplossing te komen.

We verwachten dat ook jij je afspraken nakomt. Voor zover dat binnen je mogelijkheden ligt uiteraard. En dat je je, mocht het zover komen, inspant om een gezamenlijke oplossing te vinden.

Afspraken afzeggen

We spreken samen af wanneer we een gesprek of een bijeenkomst hebben. Het kan voorkomen dat je die afspraak moet afzeggen. Doe dit alstjeblieft niet later dan 24 uur vóór de afspraak. Doe je het later of ben je er niet op de afgesproken tijd, dan brengen we de afspraak in rekening.

We zullen zelf een afspraak alleen in echte noodgevallen afzeggen en het je dan zo lang mogelijk van tevoren laten weten. In een dergelijk geval overleggen we met je over een nieuwe afspraak.

Ben je niet tevreden?

We gaan ervan uit dat je het laat weten als er iets is. Uiteraard zullen wij dat van onze kant ook doen. Een coachingstraject vroegtijdig beëindigen kan alleen als we het daar gezamenlijk over eens zijn.

Komen we tot de conclusie dat we het traject beter kunnen beëindigen en heb je vooruit betaald, dan krijg je het geld terug van de sessies die je nog tegoed had.

Hoe wij met je willen omgaan

Kortom, we beloven dat we eerlijk, redelijk en met respect met je zullen omgaan. Dat verwachten we ook van jou.

Websitediensten

Daarnaast hanteren we voor onze websitediensten de voorwaarden van ICT~Office. Deze bestaan uit één algemene basismodule en zestien afzonderlijke, specifieke modules.

De module ‘Algemeen’ bevat juridische onderwerpen die voor iedere transactie van belang zijn, zoals betalingsafspraken en de bescherming tegen aansprakelijkheid. In de specifieke modules zijn een of meer bijzondere producten of diensten uitgewerkt.

De algemene voorwaarden leveren een bijdrage aan het welslagen van ICT-projecten, onder meer door een duidelijke, faire en marktconforme verdeling van verantwoordelijkheden en risico’s tussen de leverancier en de klant. De van toepassing zijnde voorwaarden zijn:

ICT~Office Voorwaarden, Module Algemeen

ICT~Office Voorwaarden, Module 05 Ontwikkeling en onderhoud van een website

ICT~Office Voorwaarden, Module 09 Advisering, consultancy en projectmanagement