Moet ik een CRM-systeem nemen?

Moet ik een CRM-systeem nemen?

Veel kleine ondernemers lopen bij acquisitie en klantcontact tegen de volgende problemen aan: ze raken het zicht kwijt op openstaande acties richting prospects en klanten ze willen hun doelgroep meer pro-actief benaderen de interne samenwerking bij het klantcontact verloopt niet

Verkopen is als vissen

Verkopen is als vissen

Menig zzp’er netwerkt zich een slag in de rondte. Via zijn website, social media en bezoeken aan netwerkborrels. Likes, retweets, complimenten voor de website en een grote verzameling visitekaartjes zijn het resultaat. Maar hoe zit het met de verkoop? Houdt

Cialdini, de 6 principes van invloed

Cialdini, de 6 principes van invloed

Wil je iemand iets verkopen via internet of op een andere manier, en wil je hem overtuigen van de kwaliteiten van jouw product, dan kun je veel leren van Cialdini. Robert Cialdini, een Amerikaanse hoogleraar psychologie deed jarenlang onderzoek naar

AIDA-model

AIDA-model

In marketing wordt veel gebruikt gemaakt van het AIDA-model. Het model bestaat uit 4 stappen. Je verleidt je potentiĆ«le klant steeds tot het nemen van een volgende stap, zodat hij uiteindelijk een “echte” klant wordt.